2016. július 17., vasárnap

Outfit - First Of All...

Sziasztok. Belefogtam, illetve belefogtunk. Hónapok óta tervezem, hogy igen, most akkor tényleg elkezdek valami divat/szépségápolás/sztájl-micsoda oldalt. Nem mintha magam a szépségápolás mesterasszonya volnék, csupán szeretnék átadni valamit mindarról, amit tapasztaltam. Remélem sikerül és velem jöttök az önkifejezés eme rögös útján, és közösen tanulunk valamit a belső és külső szépségről. Magunk elfogadásáról. Az egyéniség hatalmáról. Fura kencékről. Egyéb glancokról. Veszett 'mód invitállak benneteket... Gyertek, gyertek!


Íme, az első outfit fotózásom egyedivé gyúrt eredménye. Én nagyon szerettem ezt munkát, különösen, hogy a fotózást az egyik kedvenc rokonommal, Kiss Norberttel abszolváltuk, akinél soha, senki nem fotózott még szebben szarvasmarhákat. Emígyen nyilvánvaló volt, hogy csakis vele szeretnék dolgozni. Szarvasmarha, nő... úgy gondoltam, hogy meg fogja oldani! Éééés igen, még felül is múlta az elképzeléseimet. Éppen azt valósítja meg fotóművészetében, amire vágyom: az erős, az átütő, a tapintható hangulatokat. Szeretném ha én, meg a kis ruháim, egyéb dolgaim mind-mind hangulattá válnának a keze nyomán, és így mind többet és többet tudok majd adni nektek is. No, de nem csépelném tovább a szót, némi tisztelgés után (ez poszt nem maradhat szarvasmarha fotó nélkül) jönnek is az első outfit képeink.

Kiss Norbert bámulatos fotója...

...és fényképeink:



Lua Happy után szabadon... ;)





Top: Zara
Nyári "kardigán": ebay (hasonló itt)
Maxi szoknya: F&F
Napszemüveg: ebay

Fotók: Kiss Norbert


6 megjegyzés:

  1. Szép, elegáns, egyszerű, bájos. Tetszik az oldal, sok sikert kívánok hozzá, és látogatni fogom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a kedves kommentet, szívből örülök, hogy tetszik az oldal! Boldoggá teszel, ha jössz máskor is! Puszillak!

      Törlés