2017. június 26., hétfő

OOTD - The truth is out there...


Nyár van? Vagy tavasz? Esetleg ősz? Néha nehéz eldönteni. Annyi bizonyos csupán, hogy ez az alábbi egy nyári outfit-fotósorozat szeretett volna lenni, noha némi réteges hatás is befigyel. 


Aki találkozott velem élőben, az felfedezhette, hogy igencsak kedvelem a fekete ruhadarabokat. A fekete elegáns, a fekete ünnepélyes, a fekete ápol, a fekete eltakar, a fekete mindennel kombinálható, és a fekete a legjobb ötlet, amikor nincs más ötletem. Ahogy alább is látható, a fekete szépen kiemeli barna, meg a mintás ruhadarabokat, ugyanakkor vissza is fog valamennyit az élénkségükből. A barna kabát egyébként nem volt tudatos választás, csupán azért került rám, mert fáztam az egyszál bralette-emben, s ha már rajtam volt, lefotóztuk. A kis kardigán hatalmas kedvencem: egy igazán elegáns hölgyismerősömtől kaptam ajándékba, és azóta is szerelemmel viselem. Nézzétek azt a csipkebetétet a hátulján. Hát nem pazar? A szandál pedig sok év várakozásának eredménye, ugyanis évek óta nem találtam igazán mutatós darabot. Aztán jött a CCC a nyári kollekciójával, és elvesztem. Szó szerint, a cipők között. Alig tudtam választani, olyan szép darabokat hoztak nekünk idén. Ti meg mázlisok vagytok, hogy beteg voltam, és hetekig csak állt ez a poszt: ugyanis most közölhetem veletek a nagy hírt, mely szerint ilyen és hasonló szandikat vehettek most hatalmas kedvezményekkel a nyári akció keretein belül a CCC cipőboltokban! (Nem, sajnos, ez nem egy szponzorált hirdetés. Pedig... na mindegy. Élvezzétek ki az olcsóságot, meg a kedves unokatesó-gyanús rokonom, Kiss Norbi fényképeit alant!)














Felső: noname bralette - hasonló ITT
Kardigán: vintage
Szoknya: vintage - hasonlók ITT
Szandál: CCC
Lánc: ebay - hasonlók ITT


Fotók: Kiss Norbert

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése