2017. március 19., vasárnap

15 random tény rólam - 1. rész



Azt látom az internet vad vidékein, hogy bírják a népek az ilyen tizenix-random-tény történeteket. Ezért aztán én is útjára indítok egy sorozatot, amelynek keretein belül időről időre összekaparok a szürkeállományomból, illetve az adat-temetőmből néhány random izét magamról. Azonban nem szeretnék egyedül játszani; örülnék, ha ti is megosztanátok néhány random, őrült, vagy akár fura tényt magatokról. Játékra fel, Kedveseim!


1) 9 évesen hatalmas X-akták, és Star trek - Új nemzedék rajongó voltam.



2) Kiskamasz koromban duci voltam.
3) 18 éves koromban több mint 30 kilót fogytam.
4) Parfüm-függő vagyok. Reménytelen mértékben.



5) Gimis koromban tengerbiológus akartam lenni.


6) A gyerekkorom legnagyobb részét macskák társaságában töltöttem el, most mégis inkább kutyás lány vagyok.



7) Melissa McBride (Carol; The Walking Dead) a legismertebb ember, akivel valaha kommunikáltam.



8 ) Melissa egyszer spontán rám írt, hogy az alábbi festményt találta az ebay-en, és nem bírta ki, hogy ne küldje el nekem, mert annyira emlékezteti rám. <3



8) Két antológiában jelentek meg verseim. Eddig.




9) Mázli kutyám a jobbik felem: A Noé Állatotthonból költözött hozzánk 3 hónaposan. Jelenleg 6 éves.



10) Mindösszesen két hírességtől van aláírásom: Alan Rickman-től és Melissa McBride-tól.



11) Szeretnék eljutni még ebben az életben egy LP, egy Aurora, egy Antony Hegarty és egy Texas koncertre.




12) Szeretnék még sok-sok saját koncertet, saját projekteket.




13) Eddigi életem interjúját Richard Samellel készítettem. Az interjú ITT elérhető.


14) Voltam piszok vékony, és szőke is.


15) Annó készítettem X-aktás (Skinner/Scully), The Walking Dead-es (Daryl/Carol) fanvideókat, illetve feltöltöttem egy BBC-s, Survivors videót is. Néhányat linkelek, a többi a youtube csatornámon elérhető ITT.






A bejegyzés kezdőképét KISS NORBERT készítette.

2 megjegyzés:

  1. Szuper jó! Nagyon tetszik! Én magamról csak annyit, hogy 6 évesen már Leed Zepelint és Black Sabath-ot hallgattam, mikor Koós Jani a fehér ebet kergette a zongora körül! Aztán elkezdetem klasszikus gitározni olyan 8 évesen! Sajnos fél év alatt a szüleim lemondták, mert bukásra álltam a suliban, de a gitár egész jól ment, addig! Aztán azért érettségizem, hogy zenész lehessek, mert az OSZK vizsgához kurvára kellett!! Most még mindig azt hiszem talán egyszer megtanulok rendesen játszani és észre se vettem eltelt pár évtized. A legboldogabb viszont most vagyok, na nem azért mert megtanultam játszani!

    VálaszTörlés
  2. .....azt még most sem tudok!!!

    VálaszTörlés