2017. július 22., szombat

Outfit of the day - Something calm, something wild...


Sziasztok! Talán feltűnt, hogy sötétebb a hajam az átlagosnál. Nem festettem be, csupán beszíneztem az ébenfekete Syoss Gloss Sensation intenzív tartós hajszínezővel. Nekem bejön, hogy karakteresebbé teszi a vonásaimat, és hogy vagányabbá teszi a megjelenésemet. Nektek hogy tetszik az új szín? :)
És hogy ne csak a hajamról csicseregjek... A mai szett egy amolyan minimalista összeállítás: szürke póló, fekete szoknya+leggings. Azért egy nude, hasított bőr "kardigánnal", és egy hamis tetoválással mégiscsak rátettem egy lapáttal; nem is én lennék, ha megálltam volna az alapdaraboknál, hehe.










Fotók: Kiss Norbert

Póló/szoknya/leggings/cipő - noname, random darabok
Hasított bőr hatású kardigán - New Yorker
Lemosható tetoválás - Ebay 

1 megjegyzés:

  1. Hát igen! Ez egy nagyon vagány stílus és nagyon jól áll! A fekete haj, a tetkó és az általad minimalizáltnak nevezett kollekció, még jobban kiemeli karizmádat és az is nagyon lejön, hogy ez a vagabund csaj is Te vagy! Benned van ez is! Színes és nagyon érdekes egyéniség vagy!

    VálaszTörlés