2017. szeptember 1., péntek

Augusztus havi kedvenceim (illatok, filmek, zenék stb...)


Az augusztust nagyon tudom szeretni, amikor hirtelen véget ér. A nyár és a forróság nem a szívem csücske, ettől függetlenül volt néhány dolog, ami szebbé tette forró napokat. Ezen dolgokat foglalom össze alant.




1) Az új feldolgozásunk. Annyira jó volt, hogy stúdióba vonulhattunk végre (még hozzá Cultus Digital Stúdióba), és imádtam, hogy csodás hegedűszót is csempészhettünk dalunkba Villás Brigi segítségével. A legjobban mégis azt szerettem, hogy ezzel nincs vége: ugyanis a stúdióban két dalt rögzítettünk! - Figyeljétek a bejegyzéseimet, mert hamarosan újabb dalpremiert hozok nektek!

Addig is hallgassátok, és szeressétek őt:



2) A szabadúszás. A részletekkel nem untatnálak titeket, de ez az első hónap, amikor hellyel-közzel szabadúszóként működöm a munka világában. És így jobb nekem. Sokkal-sokkal, de tényleg!

(A kép illusztráció! Forrás: Pixabay)


3) Mázli, az állatom, a jobbik felem, az asszisztensem. Ebben a hónapban vele töltöttem a legtöbb időt, amit alapvetően mind a ketten nagyon élveztünk. (a papucsom és kongó dobhártyám néha nem élvezte a 3D Mázlinátor hatást, de hát... ilyen ez a kutyás lét! :D <3)



4) Trónok harca. Baromi nehezen veselkedtem neki, és másfél évadon át csupán pilláztam, hogy ki kicsoda, meg miért, és hogyhogy az a sok gyilok és indokolatlanul villanó mell... Aztán valahogy sikerült felfogni, hogy mi zajlik a szemem előtt, és azóta függő vagyok. Ha időm engedi, órákra belefeledkezem; egy huzamban akár 3-4 részt is képes vagyok ledarálni. DE még csak a hatodik évad közepén tartok, szóval, ne spoilerezzetek, légysziiii! Egyébként a shipper énem is bekapcsolt, amíg bambultam ki a fejemből; szerencsére volt pár fura páros, amelyik beindíthatta a képzeletemet. Imádom eddig (Innentől SPOILER, tehát ha nem láttad a sorozatot, de majd szeretnéd, tekerj lejjebb!) Tyriont és Shae-t, Daeneryst és Jorah-t, Brienne-t és Jamie-t, illetve látok még kémiát Sansa és Kisujj között is... és majd megesz a fene, hogy mi lesz itt még! 

Amúgy Tyrion Lannister a legnagyobb kedvencem a sorozatból.


5) Ez a fotóm: 



(A közös pincerész pont olyan, mint ha 200 évvel az emberiség után járnánk.... :D mondjuk éppen ez tetszik benne!)


6) Ezek a zenék:

Ha szigorúan vesszük, ez július végi kedvenc, ugyanis a snitt.hu szerint (ami felfedezése óta folyamatos kedvenc) akkor láttam az Öldöklő szerelem című filmet. Meghallottam, kinyomoztam, hogy mi ez, és azóta is imádom. Most mondjátok, hogy nem dögös zene!!!


Istentelenül megkapó az alábbi dal... és hát igen, a Trónok harcából való. Ronggyá hallgattam már, de nem tudom megunni. Édesen fájó minden hangja:


A zene, a hangulat, a videó... jajj a szívem! :)



7) Ezek az illatok:

Zara - Red Vanilla & Guerlain - Mon Guerlain

A Zara pénztárcabarát kis illata, a Red Vanilla tökéletes alternatíva, ha valaki szereti a Lancome La Vie Est Belle kreációját. Édes, de drágább nővérénél frissebb; savanykásan gyümölcsös alkotás, épp ezért volt kitűnő választás a nyárra. Minden van benne, amit szeretek: toffis, lágyan édes akkordok, és fanyar frissesség.

A Mon Guerlain első fújásra szerelem volt. Ez a levendulás, vaníliás-orientális finomság gyönyörűen viselkedik a bőrömön. Kecses, nőies, magabiztosságot adó illat, amely ráadásul felettébb különleges is... És mielőtt mindenki azt kezdené latolgatni, hogy mennyit költhettem rá... gyorsan megjegyezném, hogy nem sokat! Az illat eredeti, de másodkézből jutottam hozzá egy nagyon megbízható facebook-os közösségen keresztül, hihetetlenül kedvező áron. (Akit érdekel a csoport, írjon nekem, és én beajánlom őt az adminoknál! :)


A Mon Guerlain reklámot láttátok? Angelinás, nőies, szépséges. :) 

          


Ezek voltak a legfőbb kedvenceim augusztusban. Ti miket szerettetek ebben a hónapban? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése